05 Haziran 2012

[How I Met Your Mother: Sezon Finali a.k.a Farewell.]

how i met'in sezon finalinden bahsetmeyi uzun zamandır erteliyordum. nitekim bu erteleme bile bölüm bittiği an içerisine düştüğüm çılgınlarcasına öfke fırtınasını dindiremedi. öncelikle good news. efendim lily doğurdu. velhasıl benim için dizi bitti. şu sahneleri de izledikten sonra artık ben anneyi merak etmiyorum. hah. buraya yazıyorum. gelelim doğum sahnesine. marshall ve barney'nin dönme çabaları eğlenceliydi, otobüsteki minnoşlar da iyiydi. ama lily'e bir hikaye anlatalım tadındaki kurgu saçmyadı afedersin. tama hikayeler güzeldi ama yani, dile kolay doğum yapıyor, o öyle unutulacak bir aı değil diye düşünüyorum. aa bir de diğer olay da lily'nin 4 dakika aralıkıl sancıları tutuncaya kadar hastaneye gitmemeleri oldu. what the fuck diyorum! tamam ben doktor değilim ama yeterine dizi izledim ve kafam yeterince çalışıyor çok şükür. vajina ağzın açılmışken dangır dungur bilmemkaçıncı kattaki evinizden nasıl indiniz artık bilemeyeceğim. buradan ER'a selam ederim. aaa gelelim meşhur düğün sahnesine. allah belanızı versin diyorum. benim hayalim bütüüün sezon birşeyler kurup son 10 dakikada genel konsepti anlayıp, öteki sezonun ilk iki bölümünde aydınlanacağımız üzerineydi. ama siz ne yaptınız? sağ gösterip sol vurup, bi sikim açıklamayıp sonra da sezon finali yaptınız. tadında bırakmak gerek bazı şeyleri ama siz bilememişiniz o kadarını ben söyliyim bak. aa bir de gelelim barney'nin evlenme teklifi geyiğine. barney çok afedersin ama siktir git çay demle diyeceğim. havaalanında tutuklanmalar, bi laflar şaklabanlıklar olaylar büyüler filan nedir?! bana böyle birşey yapsan seni paralar parçalar atarım. kusura bakma ama quinn de bu kafada bi insan. ama ne yaptınızsa yaptınız onu da romantik hale getirdiniz. ok. hadi. bunu da kabul ettim. gelelim ted'e. valla ben bu diziyi yıllardır izlemiyorum, sonradan düzenli takibe başladım açıkçası. dolayısıyla ted'in victoria ile olan çileli sürecine dair yorum yapamiyciim. ama eskiye dönüşlerden haz etmiyorum desem yalan olmaz. yeni bir soluk getirin yahu nedir bu ufuklara doğru beraber kaçmalar filan. overall, dizi sezon finali yaptığı için mutluyum. çünkü tüm sezon boyunca ya beğenmedim, ya kesmedi bölüm, ya da ağladım durdum. artık içime bu bölüm güzel olur mu acep diye umut partikülleri serpmekten bıkmıştım. çok şükür lily doğurdu ve ben o defteri kapattım. see you later alligator guys. önemli birşey olursa haber alır izlerim artık.