02 Haziran 2012

[Dizi aşermesi: Steven Moffat kıçını kaldır ve yaz!]

çok kısa bir yazı esasen bu. geçen gün düşündüm de hiç dizim kalmadı. sadece borgias, killing ve game of thrones var şimdilik hayatımda. türk dizilerini saymıyorum onlar sayılmaz. şimdi hal böyle olunca geçen yaz izlediğim dizileri düşündüm. doctor who hasretliği çektim. sonra dedim ne zaman başlıyordu bu dizi. hayallerimde haziran başı var. fall 2012 yazısını gördüğüm an içim acıdı. çok alıştırdınız siz beni ya. çok kızgınım size. aaa bir de merak ediyorum ki delicesine sen sabır ver yarebbim. river, bu sezonu sadece senin için izliyorum desem yalan olmaz. tamam doctor'u sevdim, tama the question will be asked at the fall of the eleventh ama yine de daha çok bilgi istiyorum! süreç içerisinde yeni companion'ları tanımak istiyorum. yeni doctor istiyorum da istiyorum. fuckthisshit! dizim başlasın istiyorum ben yahu! oh! bağırdım çağırdım rahatladım!