06 Haziran 2012

[Game of Thrones Season 2 Finale.]

Bu diziye bu bölüme ne kadar söylensem az gelir, hıncımı alamam! cidden! en son kaldıpı yerden aklıma geliş sırasında göre yazıyorum. theon, umarım geberirsin göt! gıcığım sana. öyle dangır dungur konuşup adamlarını ölüme götürmek istedin ya neremle güldüm belli değil. üstelik adamın biri seni bayıltıp kaçırdığı dakikalarda babanın seni 103876597 yıl kadar tefe koyacağını bilmek, kız kardeşinin sonsuz alaylarını çekeceğini hissetmek bana inanılmaz zevk verdi! ooooh, içimin yağları erisin şov. geliyorum rob'a. robcuğum tamam o kızla seni yaptık, evlendin. anneciğin cate'e de atarlandın. senin dizideki görevin bu zaten. maşallah bir ilerleyemedin king landing'e. geliyorum stannis'e. allahım sen ne -çok afedersiniz ama dayanamayıp ağzımı bozup söyleyeceğim çünkü sinirlerim bozuldu artık- am salak bir adamsın ya. kalıbından utan kalıbından. alevlere bakmalar, rahibelere kaymalar. tamam kadın hoş kadın vesair de yani bu kadar da beynini kullanmayı geri planda bırakmazsan çok seviniciim. bi güzel yandı tüm gemilerin, bu da sana kapak oldu oh! şimdi geliyorum Jaqen'a. allahını seven üstüme jaqen atsın! sen ne muhteşem birşeysin yarebbim. seviyorum seni! arya sizi o yangından kurtardığında baya tırsmıştım sonradan baş belası olucaksın diye. ama bebeğim sen cennetimiz oldun şu koca dizide yeminlen. hem milleti öldürdün içimizin yağları eridi. hem de o kapıdaki görevlilere sen ne yaptın yahu! ne kadar yaratıcı ne kadar ürperticiydi! ba-yıl-dım! bir de o altın sikkeyi verip beni bu isimle herkese sor tadındaki yorumların seksapeline seksapel kattı. vay anasını. meğersem sen man with no face tadında biriymişsin yea. ancak yeni dönüştüğün amcayı hiç beğenmedim yahu! bu işin bir icabına bakmaları lazım senaristlerin! dilerim o güzel yüzün hiç değişmez. geliyorum şimdi kingslayer ve onun bekçisi kızımıza. kızım nasıl yardırdın sen ya! iki tane quick death bir tane de çileli olan ölüm konusunda muhteşem bir ana imza attın! aferim! aradığım kan hırsını biraz olsun aldım. devam ediyorum tyrion'a. aman bir üzüntü bir çile bir depresyondur gitti. neyse sibel'le de aşk tazelediniz. bir an önce bu mıymışık hallerinden çıkıp çılgın plot'larla karşımıza çıkmanı bekliyciim. aaa bu noktada jeoffrey'den bahsedeyim. j, umarım ölürsün ve ölümün hızlı olmaz diyorum öncelikle. çok şükr sansa'yı da bıraktın. ama dedikodulara göre bırakmayacakmışsın, o üzden dilerim little finger bu kızcağızı kaçırır. üstüne üstlük, o sevdiğimimsi kızla evlenmeye karar kıldın. allah bu kıza sabır ihsan eylesin. çok bok bi şekilde başını yaktı ya du bakalım neler olucak. gerçi bu kızla uyumlu olacaksınız gibi hissettim. neyse. şimdi geliyorum jon snow muhabbetine. ay bi ölemedin kurtulamadık senden jon. ezik birşeysin zaten. komutanını da öldürdün, haydi artık bir step up yap da iki entrika çevir içime fenalık geldi. şu kızla yatar mısın kalkar mısın amaaaan, sexual tension'dan ölücez. devam ediyorum duvarın ötesinden. king beyond the wall'u hiiiiğç merak etmiyorum. ama üç tane boru sesi duyunca sıçtım korkudan. walking dead season 1 atları yeme sahnesi oldum tam! o minnoş çocuğa bakan cesedimsi amcanın yüzündeki delici mavi gözler! AMAN TANRIM! çok pis sıçış geliyorum diyor sayın seyirciler! bunları duvar muvar durdurmaz hacı. hele o amcayı değil duvar, aradaki deniz bile durduracak gibi değildi. neyse efendim geliyorum dizinin benim için en güzel en harika anlarına. tabii ki de targaryen'den bahsediyorum ey dostlar! dany'ciğim geçen hafta görünmedi ama en sonunda görünüp bizi fethetti evet. şak diye düşüp bayıldım onun kısımlarını izlerken. ayıldım. bir kere daha izledim o derece güzeldi. bir kere o mr.qarth'ın en zengin adamıyım ben'i yatakta hizmetçisiyle basıp kasaya kapatması muhteşemdi. hele de verdiğin ders için çok teşekkürler deyip boş kasayla ilgili bir yorum patlatması yemin ediyorum güzellikten bilgisayar ekranına sığamadı. dehşetle ürperdim o kapı kapanırken. boğularak mı ölecekler dedim, yoksa açlıktan susuzluktan mı? pislikten mi? of çok güzeldi ulen! devamına gelince, dany'nin o bıdı bıdı şatomsu yere girişi muhteşem oldu. valla hiç gözünün korkmadığı belliydi. house of the immortals mıydı yarebbim neydi şimdi unuttum. veeee the sezonun en harika muhteşem ölümcül güzellikte anına geliyorum hazır mıyız? kız buzlarda yürüdü, kapılardan geçti ve en sonunda kimin yanına geldi???? KHAL DROGOOOOO! aşkımsın khal drogo. my moon and my stars diyen dillerini yerim ben senin. kucağında minnoş bir bebişi almış bööyle bakıyordu. canım benim dany ne kadar duygulandı ne kadar üzüldü asla onun olamayacağı ve güzellik ötesi sevdiği aşık olduğu adamı izlerken. asla yanında kalamayaağını bilmesi beni öldürdü ey dostlar öldürdü! hele de o bebeğine bakarkenki ifade... ay valla içim parçalandı. gelelim sonrasına, o ezik immortal herif dany'i zincirlemesin mi ejderha yavrularının başına! ama dany naaptı, viseryhs miydi yarebbim hangisine dedi hatırlayamiycim ama heralde adını khal'cığımdan alan ejderhaya seslendi. vooooooooooooooou alevler içinde kaldı o immortal sümsüğü! zaten creepy pedofilin tekiydin oh çok şükür öldün valla içimin yağları eridi. sonrası malum, heryeri talan edip bir güzel yola koyuldu bizimkiler minnoş gemileriyle. all hail before the queen deyip dereyi görmeden paçaları sıvıyorum. haydi hayırlısı!