09 Aralık 2012

[American Horror Story: S2E8.]

hazır hızımı alamayıp yazarken bir kere daha american horror story'den bahsetmeyi bir borç bilirim. evet efendim, bu seferki bölümden accayip büyük beklentilerim vardı ama acık içinde söylemeliyim ki bu beklentilerin hiç birini alamadım. tamam biraz abarttım. ama doğrudur, beklentilerimin çoğunu karşılamadı bu bölüm.

bir kere jude'un hikayesini köpürtüp coşturdunuz, nerede sister jude'un monolog kısmı sorarım sizlere? yani tamam o çılgın noel babayla aynı odaya koymalar arden ve mary eunice'in kaltaklığına kaltaklık katan bir sahneydi ama ben o kadar alışmışım ki her bölüm emmy'lik sahneler izlemeye, bu hafta hevesim kursağımda kaldı maalesef. keşke şu mary eunice'ten şeytanı çıkaraydık da ben sesi kapatıp korkudan baygınlıklar geçirerek sadece altyazı ile takip ederek izleseydim, fena mı olurdu sorarım sizlere?

ikincisi, valla bu santa hikayesi beni kesmedi pek. adam psikopat tamam da, yeani. nedir? daha creepy hikayeler bekliyoruz anacım.

arden sana bir söz bulamıyorum. sezonun sonunda senin kıçında tutuşan odunlar filan bekliyorum bak buraya da yazdım. bir karakterden tüm ruhumla nefret etmem de hayret uyandırıcı doğrusu. gıcığım lan sana. nazi subayı diye midir nedir accayip gıcığım. doktorsun sen lan kendine gel, böyle gudubet deneylerle uğraşacağına işini yap. terbiyesiz, ahlaksız, sapık herif! sana bi lafım daha var mary eunice'e olan bakışlarından okunan bir yorum amaaaa yazmiyciim. neyse.

lana, yavrum senin çilen bitmek bilmiyor. maşallah kavak yellerinin minesi gibisin. üstelik suskunlar şubesisin! arkadaş kadın rahata eremedi, sevgilisine kavuşamadı, katilden kaçamadı, briarcliff'ten kurtulamadı, ölemedi, deliremedi. bu nedir? bir de tutturdu kit'e yardım edicem diye. nereye yardım edicen allah aşkına you can't help yourself yani. ama neyse, doktor the katili hapsettiniz bi yerlere, du bakalım noolucak. o doktora da iyi oldu, ama bak yine söylüyorum, öldürmediğinize pişman olacaksınız.

kit filan demişken grace'ten de bahsetmek lazım şimdi. kızı resmen uzaylılar aldı. uzaylılardan çok korkarım öyle böyle değil. tabi burada kast ettiğim doctor gibi uzaylılar değil. farklı türler ırklar vesair olabilir ama benim esas tırstığım x-files uzaylıları. hani yeşil kocaman kafalı koca gözlüler. o kadar korkuyorum ki bir gün ciddi ciddi panik atak krizi geçirdim x-files gece tekrarı izlerken. o uçak enkazındaki uzaylı cesedi, allah belanı versin diyorum başka da bişiy demiyorum. ama şimdi yiğidi öldür hakkını yeme, grace yamyamlara kurban gideceğine uzaylılar geri aldı. iyi oldu. bakalım bu grace'in cesedi ya da ruhu bedeni bişiyleri nerden karşımıza ne şekilde çıkacak. hayırlara yazsın valla.

ay yazının sonuna geldim diyordum ama monsenyöre de iki çift lafım var. ulan şekspir dedik bağrımıza bastık sen de arden gibi mal bişiy çıktın! sister mary eunice de ne sistermış anacım herkes yavşak yavşak bakışlar atıyor ay beni benden aldınız. ulan jude'un ilk falsosunda kapı dışarı ettiniz ne biçim kilisesiniz lan! monsenyör sana da iyi oldu o mıymışık zamazingo ağaç yıldızın paramparça oldu. bak haklıymış jude. ay yarebbim bi de tebrik ediyorsun mary'i. karı manyak elalemin takma dişlerini çam ağacı süsü yaptı yuh lan! serum şişeleri, saç kurdelası, şırınglara filan. o nedir abi böyle bir şey olabilir mi? tuvalet kağıdı filan tamam da devamı nasıl bir hastalıktır? senin de notunu verdim anacım. bence sister jude defolsun gitsin, siz de boka bulanıp ölün briarcliff'te bak çok net söylüyorum.

bakalım vahşet ve dehşet kaldığı yerden devam edip bizi çoşturacak mı ey dostlar. heyecanla beklemedeyiz.