26 Aralık 2012

[American Horror Story S2E9.]

geç kalınmış bir blog post'la selam ederim a dostlar. evet, american horror story'nin geçen bölümü hakkında konuşmamak dünya tarihine büyük bir haksızlık olarak geçerdi.

sister jude'a yaptığınız kötülüğe inanamıyorum. monsenyör, kendinden utanmalısın. hadi o çirkef sapık noel baba kılıklı adam bunu yaptı, hadi o kaltak mary eunice buna destek verdi, hadi yüzsüz arden da bu hile desiseye katıldı, sen ne ayaksın arkadaşım? utanmıyorsun değil mi kendi kıçını kurtarmak için bu oyunu çevirmeye? dünyadan haberin yok lan senin, yüzsüz! hadi o yaşlı rahibe teyzeyi anlıyorum, o jude'u hep korkunç durumlarda gördü, bir ara kendini kaybettiğini gördü de siz yok musunuz siiiz, bir kaşık suda boğuvericem sizi yemin ederim.

bu paragrafın üstüne hemen anlatmalı: jude a.k.a jessica lange yine muhteşem bir performansla bizi salladı geçti dostlar. kadın lana gibi, bir yatakta eli kolu bağlı uyanınca ben bi ayaklandım, kalktım, evin içinde dolaştım pencereyi açıp öyle geldim. accayip kötü hissettim yahu. böyle olmaz ki. kadın o sahnede artık devleşti demiyorum çünkü zaten devdi ama, yani başka birşey oldu yemin ederim. çığlık çığlığa halini unutamayacağım gibi, o noel baba kılıklı pislik herif yaklaşırken iğrenen bakışları da aklımdan çıkaramayacağım bir süre. that creepy guy, sen nasıl birşeysin, bilgisayarımın ekranından özür dileyeceğim neredeyse sana katlandığı için. bu arada bir de son yorumu patlatayim jude hakkında da sonra devamına geçeyim. jude lana'dan özür diledi ve lana'nın tarafına geçti efendim. daha güzeli olamaz. inşallah o arden'in filan burnundan getirirsiniz de o monsenyör geberir diyor, teen anger krizlerimi geride bırakıyorum.

lana. lana yavrucuğum senin çilenin bitmeyeceği artık aşikar. kabullendim. ama vur dedim diye, öldürme be anacığım. zaten bölüm o psikopat adamın grey's anatomy'deki hahn'ı öldürmesiyle başladı. adam lana'yla gıdı gıdı killer'ın oğluymuş. o zaman ne demeye illa askılar çaldırıyorsunuz bu kadına? tabi sorduğuma bakmayın, kadın istemiyor yani o bebeği, böyle birşey yapmasını bekliyordum -istiyordum demiyim, yok artık o kadar vahşi değilim-. ama yine de, youuuv. bir dur lana allaasen. sen o askıyı açıp uzattıkça kanım çekildi resmen. briarcliff nasıl bir kafalarda arkadaşım, kimsenin kimseden haberi yok? kadın çocuk düşürmeye çalışıyor, bir yandan grace gelmiş karnı burnunda hamile, merak edilen pepper çıkmış haydi ben bu çocuğa bakarım diye falan. şok üstüne şok bünyem hasar gördü kesinlikle bu hafta yahu! btw, grace kesin erkek doğurucak. kızın üstüne bir güzellik gelmiş bak ben size diyim. -öyle derler ya hani, erkeğe hamileler güzelleşirmiş filan diye. yani en azından bizim ailede böyle bir dedikodu döner. neyse-

yarebbim o doktor da kaçtı inanamıyorum yahu. adama krizler geçirttin lana ama ne oldu sorarım sana? adam fıydırıp gitti hadi bakalım!

iki lafım da o mary eunice'e tabii ki. yavrum sen nasıl çirkef gudubet birşeysin allah aşkına. lana'ya bebeğin olcak, it's a boy diye sevinip göz kırpmalar filan, ay beni benden aldım bu çirkefliğinle. cidden gıcığım sana. senin hakkından kim gelecek bilmiyorum ama dilerim angel of death, hatta sister jude gelir, ve hatta hızımı alamıyorum sayın seyirciler, ikisi birlikte senin bu kumpaslarını sona erdirirler de, sister jude'cuğum ölüp sizden kurtulur lan çirkefler.

speaking of, angel of death'ten bahsetmek şart. kadın yine geldi, beş dakkada bizi salladı geçti dostlar. vay anasını. kendisine sonsuz teşekkürler yine bölüme renk kattığı için. gelelim monsenyöre. işte böyle bulursun ettiğini yüzsüz herif. sana shakespeare dedik bağrımıza bastık, sen çirkeflik yapmaya devam ediyordun! al işte, böööyle kalakalırsın mihraplarda daaa, save me save me diye sayıklarsın.

noel baba, sana bir sözüm yok, benden uzak ol kafi.

ay heyecandan öleceğim. artık tüm dizilerimin de bittiği düşünülürse -fall finale yaptılar- artık heyecanla american horror story bekleyeceğim dostlar. keşke 21 bölüm olsa da uzadıkça uzasa, böööyle bütün yıl sürse de tadından yenmese. how I wish. neyse efendim, artık perşembeyi bekleyeceğiz. [bir hafta sonrasından gelen edit: lan american horror story de sezon arasına girmiş. yıkıldığım andır. ouf.]