11 Aralık 2012

[Dream-like State.]

dün akşam rüyamda neler gördüm bilmiyorum. ama sabah uyandığımda sol elimin içinde tırnak izleri vardı. üstelik parmaklarım uyuşmuştu. korktum mu rüyamda, yoksa öfkelendim mi, üzüldüm mü bilemiyorum. hatırlamıyorum. ama fiziksel olarak beni böyle etkileyen bir şeyi hatırlayamamak beni hayrete düşürdü doğrusu. tabii bir yandan da hoşuma gitti. yok, hatırlayamamak hoşuma gitmedi, zihnimde olan birşeyin fiziksel olarak beni etkilemesi hoşuma gitti. tabi aslında hoşuma da gitmedi de, izlediğim birkaç diziyi hatırlattı, karakterlerin kulağını çınlattım sempatik oldu. yoksa 'that vision thing' bölümündeki cordelia'nın yaşadığı ile benim uyuşmuş elim arasında en ufak bir benzerlik olmadığı gibi (zavallı cordelia'yı bilimum demon'lar yaralıyordu hatırlatmak gerekirse) kabusundaki alevin yaktığı henry ile de bir bağlantım yok çok şükür. düşündüğümde sadece bir grin yüzüme yayılıyor hepsi bu.

dream-like state'i fascinating bulmakla birlikte, insan beyninin işleyişini herhalde tüm bilimadamlarından daha çok merak ediyorum.