06 Aralık 2012

[Homeland S2E10.]

homeland sen bize bunu neden yapıyorsun allah aşkına bi söyle eteğindeki taşları dök ya.

her hafta sıfır heyecan, bin beş yüz merakla başlıyorum yeni bölümüne. her hafta bölüm biterken coşouyor da coşuyorum. ama bu bölüm neydi böyle bi kendine gel lütfen ya.

carrie'nin kaza geçirmesi başlı başına main event desek yalan olmaz heralde. başka bir dizi olsa, başka bir karakter olsa diyeceğim ki olabilir, dizide zaman geçsin olay dönsün diye bir trafik kazası  koymuşlar. ama söz konusu homeland ve carrie olunca sular duruyor. yani brody'nin abu nair tarafından arandığını bizzat gözlerimle görmesem, carrie'nin yine hayaller aleminde uçtuğunu sanıcam o derece bir heyecan dalgası yaşandı.

ikinci bir olay da gıcık olduğum saul'un en sonunda burnunu boka saplaması oldu. estes yavrum sen ne boklar peşindesin, o gudubet quinn'in patronu amca kimdir neyin nesidir daha fazla öğrenmek istiyorum.

tabi en önemli notu abu nazir'in cümleleri aldı benden dostlar. o nasıl bir konuşmaydı öyle, beach houses, pension plans and organc fruit filan? abu nazir sen ne hardcore bir amca çıktın, bir iki maksimum üç yüz yıl derken kanım dondu resmen. 

carrie, seni yeni neslin suclly'si ilan ediyorum. zaten alnın başın kanıyor, zaten yeterince elin ayağın bağlı tutuldun, ne bok yemeye geri dönüyorsun allah aşkına! bir kendine gel, silkin yahu! ne bok yemeye dö-nü-yor-sun! yok anacım insanın içine ajan geni bir kere girmeye görsün, maşallah tuvalette bile istihbarat terörist düşünüyor zaar. 

brody sen neyin kafalarındasın evlatçım? her boku tıngır tıngır yapıyorsun da kimse şüphelenmiyor mu? hep bi bi insan dört ayağının üstüne düşer valla pes doğrusu. adam ölüyorken fırsat bu fırsat deyip bütün atarlarını yapmana popomla güldüm çok afedersin. yiyorduysa önceden söyleyeydin, bak çok etik havalara girdin, dana'nın olayını çözemediniz, susup kaldınız. gerçi böylesi iyi oldu, yoksa bir de sizin gereksiz entrikanızla uğraşırdık.

jess, sana artık bişey demiyorum. ama şu brody ile ayrılın cümleten huzura erelim. mike'ın yan bakışları, gevşek gülüşleri filan, ay yarebbim bu çift dünyanın en bi itici çifti olabilir mi? olur. valla olur işte. 

dana'yla konuşmaya gelen finn. sana da iki çift lafım var. lan nasıl sıfırdan başlayacaksınız allah aşkına? senin yolunu o otelin en tepesinden atlamak diye gördüm, zaten nevrotik bakışlar kapşonlar havasındasın ya, dur bakalım başımıza neler gelicek. walden da aradan çekildi, bakalım itiraf edebilcen mi o meşhuuur suçu. 

neyse efendim, haftaya bir kere daha homeland sonrasında buluşmak dileğiyle, tabi benim yüreğime inip heyecandan ölmezsem

sezon finaline iki bölüm kala, heyecan dalgasında boğulucam ya, du bakalım hayırlısı.