09 Mayıs 2014

[Doctor Who Cravings: Wedding of River Song.]

şimdi youtube'u açtım da, vallahi binbir şey binbir şeyi doğuruyor derhal kapattım yatıyorum. ama the wedding of river song'u galiba bir kere daha izlemem lazım. ayrıca bu bölümün confidential'ları çok tatlı. matt'ciğimin alex kingston'cığıma miss kingston demesi. canıms! kalp! 

hazır doctor who'dan ve bu diziyi delicesine özlemekten bahsetmişken, elim varmadı bilgisayarı kapatmaya şunarı yazmadan. river song hikayesini de çok özlüyorum. ama açıkçası 12. doctor'la birlikte sanıyorum pek river song macerası yapmayacaklar diye üzülüp hayıflanıyorum. haydi hayırlısı. 

steven moffat, hayra yaz allah aşkına.

dipdipnot: alex kingston'ın er'ın the letter bölümü ile ilgili konuşurken gözlerinin dolması, sesinin titremesi gerçeği. işte this is being a family. this is devotion.

[sonradan gelen edit]: bugün tam da ders çalışmaya başlamadan önce yeniden wedding of river song'u izledim. doctor river'a bakıp millions and millions will suffer and die, bundan daha mı çok üzüleceksin dedikten sonra river'ın evet demesi gerçeği ile yeniden başbaşa kaldım. alex kingston, büyüksün be bacım! en sonunda amy ile tontiiş bi şekilde dans ettiğin dakikalarda yine hepimizin kalbini fethettin. canıms.