01 Mayıs 2014

[Once Upon a Time S3E18.]

Az biraz olsun takip ettigim dizilerden bahsetmeye devam edeyim a dostlar.

Once upon a time'dan baslamak tabii ki beni en heyecanlandiran sey. Bu diziye baslayan arkadaslarim bana konusunh anlattiginda bir heyecanla baslamis, ilk sezon biraz baymis ve umitsizlige kapilmistim. Ama sabir meyveleri oyle bir veriyor ki, dogrusu pek mesudum.

Once upon a time'da bu aralar wicked witch of the west ile regina kapisiyor. Ustelik ikisi kardes! Ay emma da en sonunda icindeki sihri kabullendi regina'dan ders almaya basladi ya, vallahi kelimelerim bittigidir. Emma! Kiymetini bil! Gercek hayattaki sacma kosturmalardan sonra kendini kelimenin tam anlamiyla enchanted bir dunyada buldun, ustelik havada buyuler muyuler yapiyorsun! Dogrusu seni izlerken bir gun hasetimden catlayacagim!!!

Son kaldigimiz yere iliskin olarak uzuun uzun anlatmaya gerek yok aslinda. Ama kisa bir fragman gecersek, wicked ve regina kapismis, wicked regina'nin kalbini almaya calismisti. Regina'cigim annesi cora'nin gecmis ogutleri cercevesinde kalbini savasa goturmemis, robin'e emanet etmisti. Ammavelakin wicked kalbini buldu regina'nin. Ama sikinti yok, tabii ki robin'in ogluna birsey olacagina regina kalbini verdigi icin teaekkur bile etti robin'e! Bilimum olaylar entrikalar sonucunda -haydi buradan da bahsedelim biraz. Cora'nin ruhunu uyandirip gecmiste wicked'in neden terk edildigini ogrenmek istediler. Amma ogrendiler ki mesele gecmis degil, zira wicked gecmisin kendisine donmek istiyor. Cunku snow'un anasi, nisanlisi prens onu terk edip cora ile evlenmesin diye lomburt diye cora'nin elalemin bahcivanindan hamile oldugunu yumurtlamis. Wicked'in hedefi, snow'un anasini daha en basindan oldurmekmis ayol! Gorduk ki regina ve snow'un yollari yeniden kesisti! Sasirdik mi? Absolutely not!- artikin regina elindekinin kiymetini bilmeye karar verdi ve robin'i gormeye gitti. Tanrim en sonunda -gecen sezon (ya da dogru tanimlamak gerekirse bu sezonun ilk yarisinda) aslan dovmeli adamin gercek aski olacagini ogrendiydi- gercek askiyla ilk kez opustu! Tabii ki ben orada sevinc cigligi atmakla kalmadim hallelujah diyerek ciglik bile attim! En sonunda regina mutlu mu olacagdi yoksa?? Ay oyle heyecanliyim ki, bakalim bu ask hikayesi nasil gelisecek! Ben bahisleri snow ve charming'in bayik sahneleri gibi olamayacagi yonunde aciyorum. Hayir illa seks sahnesi gobi atraksiyonlari kast etmiyorum tabii ki. Demek istedigim, bu ciftin iyi ve kotu yanlari barindirmalari. Pure goodness ve iyi kalp pitircikligi hem gercekci gelmiyor hem de en nihayetinde sebebi oldugu aptallik yonunden muthis bir ofke getiriyor bana! Sizden umitliyim regina-hood!

An itibariyle bugun internetlere dusen bolumu izlemek icin sabirsizlaniyor ve yeni havadislerle tam olarak sunu bekliyorum once upon a time'dan: rock my world bebeyim!