08 Mayıs 2014

[Once Upon a Time S3E19.]

yapmam gereken bir sürü şeyin olduğu bir akşamda blogumun başındayım sayın seyirciler. o kadar uzun süredir ki bu kayıt, dayanamayacağım daha fazla. 

once upon a time son iki haftanın olayları ile birlikte beni benden aldı! en sonunda herşeyin emma'nın ekseninden çıkıp da regina üzerinden dönmeye başlaması beni o kadar mutlu etti ki, suck it up emma diye çığlıklar attım diyebilirim. şimdi an be an neler olduğunu yazacağım sizlere. daha doğrusu olanlar olurken kendi hissettiklerimi kayda geçeceğim. bunun için de güzel bir review yazısındaki caps'leri inceliyorum bir yandan.

efenim dizinin başı snow ve charming'in hamileliği duyurma telaşıyla başladı. bu konuda noktayı yine regina koydu. ya sanki yeterince bok iş yokmuş gibi bir bu eksik kalmıştı yorumuyla yine takdir puanlarını topladı.

devam eden sahnede regina'nın robin'le kelimenin tam anlamıyla yiyişme seanslarına konuk olduk. yareppim şu kadın biraz olsun mutlu oldu ya, o kadar endişeliyim ki yine sıçıp batırırlar diye, yeminle nazarlık takacaktım bu çifte, o kadarını söyliyim. hatta regina'nın salona tabikisi robin'in sakallarından ötürü bir ksım kızarık gelmesini bile çok minnoş buldum, aferim, comic relief yapacaksanız mıymış snow ve charming'le değil de regina ve robin'le yapın. desteğim tam.

emma cephesine geldiğimizde ezikler eziği emma'nın nyc planları yaptığını gördük sayın seyirciler. çok afedersiniz ama bu kadın gerçekten geri zekalı! ya herkes böyle maceralar hayal eder, sihrim olsun büyüm olsun, kankam masal kahramanı olsun filan diye kurar, bu kadın elinin tersiyle itip nyc'e gidecekmiş. siktir git de bir daha gözüm seni görmesin. bu arada yukarıda herkes dedim ama ben isterim yani, sizi bilemiyeceğim. neden olmasın? 

efenim sonrasında belle ve rumpel muhabbetlerinden sonra çözüm yolu için good witch of the east midir artık nedir ona gittiler. kendisi pek bilgi veremedi sadece white magic lazım dedi. o an içimden LEO! diye bağırmadım desem yalan olur. ya zaten snow'un, charming'in, emma'nın büyüsü dark magic mi olacağdı allah aşkına mal mısınız diye iki tokat atmak istedim evet!

meanwhile, geçmişte öğrendik ki lanet'i yeniden canlandıranlar aslında bizim ekipmiş. vallahi bi açıklama yaptılar ve ben kabul ettim, ikna edici buldum ama inanın şimdi anımsayamadım. ama overall, büyü yapılırken wicked gelmiş, herkesin unutmasını sağlamış. tüm macera bundan ötürüymüş. ama bence esas mallıklar daniskası sahne, büyünün yapılması anında gerçekleşti. efenim bu curse için en sevdiğinin kalbini vermek zorundasın. charming durur mu, hemen gönüllü oldu, snow beni harca bebeğim dedi. snow da kalbi unufak etti doğacak çocuğunu korumak için. buraya kadar herşey normal. esas bomba, sonrasında lanet etraflarını sararken, snow'un regina'ya kalbimi ikiye böl, bir tek kalbin yarısıyla da yaşarız charming'le demesi oldu. regina'nın yüzündeki wtf ifadesini unutamayacağım. this is not puppy love gibi bişiyler diyerek yine takdirleri topladı. velhasıl charming ölümlerden döndü.

aynı esnada gerçek dünyamızda hook kendi çapında henry'i korumaya çalışırken, bilimum karakterler limana doluştular. meğersem true love's kiss bu unutma büyüsünü bilmemnesini bozacakmış. amaaaa bu sefer henry'e verilecek öpücük regina'nınkiymiş. çok şükür! emma da artık nyc'e gitsin huzurlu mutlu yaşasınlar robin ve çocuğuyla yeminle! neyse, henry'nin arayıp buldukları once upon a time kitabına dokunduğu an herşeyi hatırlaması ve mom! diyerek regina'ya sarıldığı an diziyi durdurup bir süre gözyaşı dökmüş olabilirim evet. o kadar güzeldi ki... en sonunda regina, en çok istediği şeye, oğluna kavuştu ya, benim için sezon finali orası olabilir!

en son sahnede dünya alemin yeniden hook'a yüklenmesi ise bölümün artık ilgilimi tamamen kaybeden anlarına geldi. who the fuck cares about this? bence hook daha hayırlı bir kısmet bulsun, bu kadir kıymet bilmez emma'dan vazgeçsin, adam verem olacak yoksa.

şimdi hızımı kesmeden bir sonraki bölümü anlatmaya başlayacağım. zira o kadar güzeldi ki, tadı damağımda kaldı, ayrı bir başlık açmak istedim kendisine.