01 Mayıs 2014

[Dünya Küçük, Mü?]

"Dunya ne kucuk!" diyoruz ya hani cogu zaman yfak tesadufler karsisinda, aslinda cok buyuk a dostlar! Isvicre alplerinden turkiye semalarinda inmek icin yola koyuldugumda sabah 5 derece ile yola cikmistim. Sonra istanbul'da 18-20 ve hatta 25 derecede seyreden havada paltosuz gezip, bahcelerde kahvalti yapmis, iki aylik bot macerasindan sonra superga'larla kavustum. Then came adana. Yahu cocuklar adana 35 dereceydi! Ne paltosu, kot bile fazla geldi! Disarda bulunmak bile cilginlik, insan kendini ev veya arabanin serinligine atmak istiyor! Klima sezonu bizim ev daha yukarilarda olup 3-4 derece daha serin oldugu icin baslamadi ama sehir icinde magazalar coktan gecmis! Oyle bir sicak ki, sinek baslamis! Adanadan kalkip istanbula geldim, hava yine 23-25 derece, bakirkoy sahilde piknik tam gaz! Ycaga binip sehri terk ettigim dakikalarda ise saganak bir yagis vardi. Bakalim isvicre'de beni nasil bir hava bekliyor olacak. Bu arada dayim filan paltonu goturme dedi, dedim o nasil olacak bot bile goturuyorum! Elbette 35 derece sicaklik beklemiyorum da, umidim biraz daha acmasi yonunde havalarin. Gerci cok sukur bu kis dehsetli kis kosullariyla karsilasmadik. Ama yine de, gonul bahar istiyor yahu!

Velhasilikelam, dunya cok buyuk gencler. Adana - istanbul - zurih arasi ucakla 1,5 ce 2,5 saat olmak uzere toplam dort saat. Ama bakin nasil da degisiyor soludugumuz hava biz dunya kucuk diye bir nevi kendimizi kandirmaya calisirken.